10/1-11

Godmorgon.

Vaknade vid halv 12 tiden men drog mig i sängen tills nu, bara för att jag kunde. Hånade Jonathan Lindstén i telefonen, snyggat till min virtual pro på fifa och inte ens ätit frukost än. Känn på den Tessinfuckers!

Tennisträning ikväll medan mina två musketörer tampas i snön, najs!

Vi börjar ju få lite läsare här så snart drar vi igång en tävling eller frågestund, håll utkik efter det dem närmsta dagarna. Det var allt för mig, ikväll får ni säkert läsa om Tim och Henkes fantastiska skoldag! 



/ Karl Wernersson

Jorge Narcaez - The Skeleton



Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace!

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag tyckte att första skoldan gick titaniskt bra och hoppas med hela mitt hjärta att du också kommer få en bra förstadag Karl !<3

2011-01-10 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0