.

Hejsan alla trogna läsare, idag har jag inte alls gjort så mycket, hade fotboll på morgonen sen hade jag näringslära.
Helt okej dag, men i det här inlägget tänkte jag berätta något väldigt spännande som kommer hända i sommar, närmare bestämmt den 13 juni. Då ska mina kollegor Karl och Henke spela en omgång fifa, och förloraren den kommer få raka av håret. Som ni kanske vet så har båda två väldigt fint hår och det är just det som kommer göra det så kul att någon av dom ska få raka av det. Eftersom det är jag som kommer filma och dokumentera allt så kommer våra läsare här på bloggen få videon där dom rakar av håret samt resultaten först av alla!
Så det kan ni se fram emot! Fortsätt gärna att ställa frågor (det är endel som tror att vi tar bort kommentarerna av någon anledning men så är givetvis inte fallet utan dom kommer upp när frågestunden är över)
Ha en fortsatt trevlig dag!
Här skakar dom hand om uppgörelsen ( ursäkta att det är på snedden men det gick inte att vrida den av någon konstig anledning)
Bakom skärmen, Tim Rigestål


Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace!

Kommentarer
Postat av: hellman

där måste jag fråga ?

Jag vet att ni tagit bort en fråga ?

Det har ni t.o.m sagt till mig iskolan och så ni ljuger alltså ! hahahah puss !

2011-01-11 @ 20:49:19
Postat av: hellman

där måste jag fråga ?

Jag vet att ni tagit bort en fråga ?

Det har ni t.o.m sagt till mig iskolan och så ni ljuger alltså ! hahahah puss !

2011-01-11 @ 20:49:35
Postat av: Tim

Hej Hellman 1, 2 och 3 anledningen att jag tog bort en fråga var att den var väldigt stötande och kan uppfattas som psykiskt nedbrytande från vissa.

2011-01-11 @ 21:17:24
Postat av: jag är en fittig fitta aKa 1337/ I'm on a horse.

Aha okej tim förlåt !/Hellman

2011-01-11 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0