.

Hej alla , tänkte börja med lite tråkiga nyheter, det var så att jag hade beställt en ny jacka för ca en vecka sen, och idag , en vecka efter DÅ får jag ett mail om att jacka inte finns i lager, vilket INTE är okej. Förlåt för ordvalet men FUCK U naturkompaniet :)
Ungefär det som var dom tråkiga nyheterna, nu är jag nygligen hemkommen efter ett fyspass med laget inte direkt det bästa man kan göra på en torsdagskväll men det är sånt som måste göras!
Har även fått förfrågningar om att lägga upp filmklippet av ena dramagruppen , så ska bara få klartecken från alla, vill ju inte ha några copyright problem här inte!
Men ska jag typ gå och sova behövs verkligen, vi hörs imorrn!
Ganska tråkigt med inga bilder eller nått jag vet men just nu orkar jag inte , plus ni får ju en video imorrn!
Bakom skärmen, Tim Rigestål


Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0