hej

hej alla, idag hade vi våran sista drama lektion vilket var ganska tragiskt då vi har haft väldigt roliga stunder i samband med den lektionen. Eftersom det var sista lektionen så hade teaterföreställningar i olika gruppar, som vi hade jobbat med ett bra tag. Tyvärr var det förkylningar som spökade i vissa grupper så det vara bara 2 st som kunde redovisa vilket var lite synd, jag filmade en och om ni vill se den kan jag lägga upp den här på bloggen (ifalla jag får tillstånd av dom som spelade upp den) så lämna en kommentar om ni vill se den.
Imorgon ska vi ha mma fys vilket inte känns så himla kul.
Såg nyss en sälen reklam på tv och kändes som att man direkt blev taggad till vår lilla sälen resa nästa år! Men den kan jag berätta om i nästa inlägg för nu ska ja gå och göra nått annat :) 

haha eva och adam!
Sorry för inga bilder, men jag kan lova er inom sinom tid kommer det komma väldigt väldigt interessanta bilder och videos!
/ Tim

Glöm inte frågestunden!

Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace!

Kommentarer
Postat av: jag är en fittig fitta aKa 1337/ I'm on a horse.

du får lägga upp den. puss !

2011-01-12 @ 21:49:31
Postat av: Hemlig beundrare

Henke : för nu ska ja gå och göra nått annat :)



r***a? xD

2011-01-12 @ 21:56:28
Postat av: henke

inte äns jag som gjort inlägget det var tim som skrev det

2011-01-12 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0