Helt otroligt!

Idag har det varit en väldigt väldigt framgångsrik dag för våran blogg, nu på dagen hade vi en siffra på 52 st unika besökare, vilket var mycket bara det med tanke på att vi bara haft bloggen i ca 24-30 timmar.
Men nu har vi börjat göra reklam och försökt sprida budskapet och flera vänliga personer har hjälpt oss med det och nu mina damer och herrar är vi uppe i helt otroliga 165 unika läsare! Ja ni läste rätt vi har alltså ökat vår läsarantal med ca 100 st läsare och det känns verkligen helt underbart!
Så för alla er som nyss har hittat vår blogg hoppas jag verkligen att ni stannar kvar och finner det intressant att läsa om våra tankar och liv.
Som sagt jag är verkligen sjukt tacksam över dom som har hjälpt oss och visat stöd, ni motiverar än verkligen att fortsätta!
Men iallafall, imorgon är det första skoldagen för i år, inte så jäkla taggad att gå upp kl halv 9 menmen det är sånt som måste göras!
Fick även nyss veta att vårat schema har ändrats ganska mycket, vilket jag är lite besviken på eftersom vårt förra schema var ganska så bra! Hur känner ni inför skolstarten ? har ni mycket ändringar i schemat ? lämna en kommentar vettja!
Men det ska bli lite kul för vi ska få 3 st nya till klassen , Linus, Emilia och Jill. Ska bli spännande.
Men nu ska jag titta klart på 2½ men, sen tagga inför imorrn!
Hej alla bloggläsare.
Idag har det varit en väldigt väldigt framgångsrik dag för våran blogg, nu på dagen hade vi en siffra på 52 st unika besökare, vilket var mycket bara det med tanke på att vi bara haft bloggen i ca 24-30 timmar.
Men nu har vi börjat göra reklam och försökt sprida budskapet och flera vänliga personer har hjälpt oss med det och nu mina damer och herrar är vi uppe i helt otroliga 165 unika läsare! Ja ni läste rätt vi har alltså ökat vår läsarantal med ca 100 st läsare och det känns verkligen helt underbart!
Så för alla er som nyss har hittat vår blogg hoppas jag verkligen att ni stannar kvar och finner det intressant att läsa om våra tankar och liv.
Som sagt jag är verkligen sjukt tacksam över dom som har hjälpt oss och visat stöd, ni motiverar än verkligen att fortsätta!
Men iallafall, imorgon är det första skoldagen för i år, inte så jäkla taggad att gå upp kl halv 9 menmen det är sånt som måste göras!
Fick även nyss veta att vårat schema har ändrats ganska mycket, vilket jag är lite besviken på eftersom vårt förra schema var ganska så bra! Hur känner ni inför skolstarten ? har ni mycket ändringar i schemat ? lämna en kommentar vettja!
Men det ska bli lite kul för vi ska få 3 st nya till klassen , Linus, Emilia och Jill. Ska bli spännande.
Men nu ska jag titta klart på 2½ men, sen tagga inför imorrn!
Ohhyeeaah!

/ Tim Rigestål

Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0