Karl svarar på frågor.

Jag drar igång och svarar på frågorna vi fått nu så svarar Henke och Tim senare idag.

Vilka inriktningar går ni? - Ni bad om en fråga

- Jag läser samhäll/ekonomi på enskilda. 


Vad är er favorit rätt? vad är bäst att äta innan och efter träning? (har märkt att ni tränar väldigt mycket).
har hört rykten om ni tackat nej till sörmlandslaget, landslaget och stoke, är det sant? 
bara en fråga till. vad äter ni till frukost?  - KöttarN



- Min favoriträtt är grillat! Oavsett vad det är för något så länge det är grillat.

Jag äter oftast mer innan träning och tar något lättare efter, men det är olika för spelare till spelare.

Dessa rykten är inofficiell fakta så jag kommer inte yttra mig något extra om det.


Veeeeeeeeeeem saknar ni mest av skååånetjajorna? hoppas fan på rätt svar...


- Jag var inte i Danmark när mina gentlemän träffade er men jag träffade Vincents dåvarande tjej på karnevalen i Nyköping så hon är den ända jag kan rösta på.



Till alla tre: Hur länge har ni spelat fotboll? Berätta om eran första kärlek (om ni varit kära haha). Vem är den bästa läraren på tessin tycker ni?  -  ;)


Började lira vid 6 års ålder skulle jag gissa på. 

Första "tjejen" var när jag gick i ettan, otroligt oseriöst förhållande men ändå det första.

Den bästa läraren på Enskilda är iaf Henning Ejnefjäll!




Rabbla upp de 7 bästa spelarna under eran tid i harg. egenskaper och varför ni valde just dem -xD

Jonathan Hagfalk, ögonen! Calle Andersson, humöret! Henrik Lamberg, skorna! Tommy Thörn, glädjen! Tim Rigestål, långbollarna! William Hellman, spelintelligensen! Vincent Carlfjord, uthålligheten/ speeden.



Haha varför har ni ens en blogg?(inte så att den är bra direkt) och varför la ni till den mörkhyade till den?, de kan bara försämra iaf headern haha! - :O


Jag och Henke tänker ofta rätt lika och han sa att vi skulle starta en blogg så var det självklart i min hjärna också. Vi drog igång det på skoj och nu får vi se hur det går är den inte intressant så behöver man inte läsa. 
Vi värvade Tim för att han är bra på att skriva och bloggen blev bättre med hans hjälp!


Vem är snyggast i klassen?
En tjej per kille eller en gemensam!   - Cicci


Zelena.


ni är tre relativt snygga killar i era bästa år. jag råkar oxå känna till att ni alla tre äger väldigt mycket pengar och har ett bra liv. men vad gör ni egentligen för att hålla er så fräscha? solar ni solarium? änvänder ni hudkrämer? gymmar ni? vart köper ni era kläder osv? skulle gärna vilja ha utförliga från er alla. - avundsjuk !

Detta med pengar är väldigt personligt och integritetsinträngande att lämna ut. 

Tim och Lamberg använder möjligtvis hudkrämer och solar solarium. 


Varför är ni så äckliga för? - Wille Hellman

För lite kärlek :(


Vad gör ni åt era homosexuella dragningar till varandra? har hört rykten att ni bögar i bastun - awesome

Detta är också inofficiell fakta så kommer ej yttra mig något på dessa punkter.

Vilka är era idoler? <3  hemlig beundrare (a)      - biffen

Linus Karlsson och William Hellman.


är ryktena sanna om att ni har legat med varandra :)

Ingen kommentar.



Henke : Lång eller kort?
Karl : Brun eller ljus ?       
Tim : Hård och hårig?



Ljus :)



haha varför är ni så fula och äckliga? 

För lite kärlek :(


Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0