Palla rubriker.

Hej alla glada bloggläsare.
Hoppas ni har haft en bra första skoldag , för min har faktiskt varit helt okej med tanke på hur otaggad jag var från början! Men jag tänker inte skriva så mycket om min skoldag då den i princip har sett ut likadan som Henkes , och den kan du läsa om i inlägget nedan.
Utan jag tänkte gå in lite mer om på vad Karl påbörjade, nämligen frågestund. Igår som ni vet var det en mycket framgångsrik dag för vår blogg så vi ville ge nått tillbaka till er! Så därför ska vi ha en frågestund, den kommer hålla på från och med idag tills på torsdag natt ,svaren kommer upp på fredag. Vi kommer svara seriöst på alla frågor sålänge dom är seriösa nog att svara på ( kom ihåg att nämna i frågan vem ni vill ska svara, Tim , Henke , Karl eller kanske alla tre) Vi kommer även ha en minimun gräns på 10 st frågor så hjälp oss att sprida ryktet, tipsa vänner, länka eller kanske tillochmed skriva om den på eran blogg? så kommer det här bli en väldigt trevlig frågestund.
Men nog om det nu ska jag packa fotbollsväskan sen dra iväg till Rosvalla för att träna fotboll!
langar en rätt skön låt också!
Bakom skärmen , Tim Rigesål
Hej alla glada bloggläsare.
Hoppas ni har haft en bra första skoldag , för min har faktiskt varit helt okej med tanke på hur otaggad jag var från början! Men jag tänker inte skriva så mycket om min skoldag då den i princip har sett ut likadan som Henkes , och den kan du läsa om i inlägget nedan.
Just nu är jag precis hemkommen från träningen , vilket inte gick sådär jätte bra från min sida kan jag säga, menmen det var första träningen och snart lär jag väl komma in i det! Men nog om det det här inlägget handlar inte så mycket om mina tankar eller så utan jag tänkte gå in lite mer om på vad Karl påbörjade, nämligen frågestund. Igår som ni vet var det en mycket framgångsrik dag för vår blogg så vi ville ge nått tillbaka till er! Så därför ska vi ha en frågestund, den kommer hålla på från och med idag tills på torsdag natt ,svaren kommer upp på fredag. Vi kommer svara seriöst på alla frågor sålänge dom är seriösa nog att svara på ( kom ihåg att nämna i frågan vem ni vill ska svara, Tim , Henke , Karl eller kanske alla tre) Vi kommer även ha en minimun gräns på 10 st frågor så hjälp oss att sprida ryktet, tipsa vänner, länka eller kanske tillochmed skriva om den på eran blogg? så kommer det här bli en väldigt trevlig frågestund.
langar en rätt skön låt också! ( Det bra kommer igång efter ca en minut)


Söt liten nyårsbild också, fråga mig inte vad kajsa och amanda gör..

Bakom skärmen , Tim Rigesål



Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0