Söndagen den 9/1

Hejsan alla läsare, det är jag som är Tim Rigestål och gör mitt första inlägg här på denna fantastiska blogg som jag är väldigt stolt över att vara delaktig i.
Jag kommer att dela med mig om allt i min vardag, allt från skolan,kärlek,kompisar,fotbollen,tråkiga samt bra händelser i mitt liv som jag hoppas ni kommer finna intressanta att läsa om!
Idag ska jag inte göra mycket alls utan mest bara slappa och ladda upp inför kommande skolvecka, som jag verkligen inte ser fram emot.
Iallafall inte efter ett väldigt bra jullov med mycket skratt och bus.
På tal om jullov,vad är erat bästa jullovs minne ? Lämna en kommentar och berätta. Det skulle vara intressant att läsa, hittade du en ny vän ? eller kanske hade du en helt fantastisk julafton ? du kanske tom hittade en ny partner , berätta det skulle vara spännande att veta!
Mitt är nog nyårsaftonen, det var en väldigt väldigt lyckad kväll/natt med bra människor,skratt,fina raketer och allt sånt där bra!
Det var allt jag hade att säga för den här gången , hoppas återigen att ni kommer tycka att det ska bli spännande att följa denna bloggen, fullpackat med äventyr!
Slänger in en bild på mig också ifall ni skulle vilja ha en autograf, ta en fanbild eller nått liknande så känn er fria att komma fram och fråga om ni ser mig på stan!

Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace!

Kommentarer
Postat av: snyggkille

mitt bästa minne är när du slickar på mårtens fot !

2011-01-09 @ 15:49:15
Postat av: Tim Rigesål

Okej vad roligt att jag kunde underhålla dig.

2011-01-09 @ 15:56:13
Postat av: randomboiii

När vi höll på i della oppeby on della spanish ;P <3<3<3

2011-01-09 @ 16:01:27
Postat av: Cicci

nyår lätt!

2011-01-09 @ 16:37:17
URL: http://ceciliaasliv.blogg.se/
Postat av: brasseskytten

när jag träffade två av årets nya bloggare på stan och såg timpan köpa ah tröjan (a)



puss! kommer följa bloggen dag som natt

2011-01-09 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0