Tim svarar



Vilka inriktningar går ni? - Ni bad om en fråga

- Jag går sammhäll/idrott på tessinskolan.

Vad är er favorit rätt? vad är bäst att äta innan och efter träning? (har märkt att ni tränar väldigt mycket).
har hört rykten om ni tackat nej till sörmlandslaget, landslaget och stoke, är det sant? 
bara en fråga till. vad äter ni till frukost?  - KöttarN



- Min favorit rätt måste vara tacos! Vad jag har lärt mig så är det bäst att äta långsamma kalorier ( potatis, mörkt bröd och grejer) och efter ska man äta snabba kalorier för att återhämta sig( ljust bröd, bananer kanske tillochmed lite russin! Angående sörmlandslaget, landslaget och stoke, så är det en tolknings fråga. Till frukost brukar jag äta en macka och juice eller mjölk.

Veeeeeeeeeeem saknar ni mest av skååånetjajorna? hoppas fan på rätt svar...


- Antar att det du vill höra är att jag säger Anna, så jag säger väl det !


Till alla tre: Hur länge har ni spelat fotboll? Berätta om eran första kärlek (om ni varit kära haha). Vem är den bästa läraren på tessin tycker ni?  -  ;)



Jag har spelat fotboll i ca 10 år. Min första kärlek var på dagis jag var typ beroende av henne haha! Bästa läraren, det vet jag helt ärligt inte. Den snällaste är utan tvekan min engelska lärare iaf !



Rabbla upp de 7 bästa spelarna under eran tid i harg. egenskaper och varför ni valde just dem -xD

Vet inte om du menar i mitt lag eller eller hela föreningen men jag tolkar det som att du menar i mitt lag.(rabblar bara upp dom 7 st som jag tycker så det blir ingen etta eller nått sånt)
Calle "kulan" Andersson för hans otroliga skott teknik, Karl Wernersson för hans posetiva inverkan på alla, William Hellman för hans spelförståelse och känsla, Henrik Lamberg för hans otroliga viljestyrka, Charlie Karlsson en föredetting som hade en underbar inställning, Alexander Gello för hans aggresivitet, Mårten Licke för han är den där allround spelaren som kan spela överallt , även målvakt!


Vem är snyggast i klassen?
En tjej per kille eller en gemensam!   - Cicci


Väldigt svår fråga tycker jag, står mellan tre st, amanda , linnea eller carro.


ni är tre relativt snygga killar i era bästa år. jag råkar oxå känna till att ni alla tre äger väldigt mycket pengar och har ett bra liv. men vad gör ni egentligen för att hålla er så fräscha? solar ni solarium? änvänder ni hudkrämer? gymmar ni? vart köper ni era kläder osv? skulle gärna vilja ha utförliga från er alla. - avundsjuk !

Hej avundsjuk ! Det där med pengar är överskatttat jag kan säga att jag har lika mycket pengar som vilken annan 16 åring som helst! Jag varken solar solarium eller använder hudkrämer, kan hända ibland att man använder "scrub" för ansiktet men det är allt. Gymmar gör jag kanske 1-2 gånger i veckan. Kläder köper man där man hittar dom!


Varför är ni så äckliga för? - Wille Hellman

Jadu William, det blev bara så.


Vad gör ni åt era homosexuella dragningar till varandra? har hört rykten att ni bögar i bastun - awesome

Kan inte säga direkt att vi har homosexuella dragningar till varandra, iallafall inte jag, den ända kärlek jag känner till Karl och Henke är broderlig kärlek!

Vilka är era idoler? <3  hemlig beundrare (a)      - biffen

Måste nästan vara William Hellman som tycker om vår blogg så mycket så han har säkert lämnat ca 10 kommentarer!


är ryktena sanna om att ni har legat med varandra :)

Beror på hur man definerar ordet "ligga" självklart har jag legat i samma rum som Karl och Henke men inga sexuella kontakter, nej


Henke : Lång eller kort?
Karl : Brun eller ljus ?       
Tim : Hård och hårig?



Om du menar OM jag är hård och hårig så nej, 


haha varför är ni så fula och äckliga? 

Som sagt det blev bara så!


Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0