Söndagen den 9/1-11

Hej alla läsare. Det här är mitt första inlägg på bloggen sedan starten och jag är verkligen glad över detta samarbete med mina vänner Tim och Karl. jag har aldrig varit med om att starta en blogg förut så jag är lite ringrostig på att skriva. Jag hoppas ändå att ni vill följa våran blogg och läsa våra inlägg. Om det ändå finns något specifikt inlägg eller något liknande som du inte tycker är intressant eller roligt att läsa så får du gärna lämna en kommentar där du skriver vad du tycker så ska vi ta åt oss kritiken och göra det bästa vi kan för att det ska bli roligare och intressantare att läsa bloggen.
Nog om det. Min dag började väldigt bra när jag vaknade upp på madrassen i Karls rum av att hans charmiga mamma kommer in och säger något i stil med att klockan är halv tolv, uppfattade inte riktigt allt hon sa.
Vi lyssnar lite på en väldigt bra cover av låten Home, när jag plötsligt får upp orden rosa helikopter i huvudet.
Detta kan tolkas på många olika sätt men för mig är det en låttitel till en ganska gammal låt som jag hörde någon gång i början av 2000-talet. Jag kände att jag var tvungen att lyssna på denna låt och söker efter den på Youtube.
Med lite tur hittar jag den och även en ganska löjlig video till denna löjliga låt så den kanske passar bra till låten.
Senare, efter att vi slängt i oss lite frukost, så kommer Karls storebror in i rummet och talar om för oss att det är match på G. En match i FA-cupen mellan Manchester United och Liverpool FC. Karl ville såklart kolla på matchen och min pappa har bra timing och ringer mig en kort stund efter det och berättar att han är på väg in till stan för att handla lite mat. Jag tänker direkt att det är en lift hem och eftersom att Karl så gärna ville se matchen så tar jag chansen och åker med min pappa hem.
Nu sitter ja här och ser ett Milan som inte alls håller måttet hemma mot ett hungrigt Udinese som inte har något att förlora.
Resultatet såhär långt är: Milan 1 - 3 Udinese.
Jag hoppas att det var intressant att läsa att läsa detta inlägg och att ni kommer följa våran blogg
/Henke

Broe's before hoe's unless the hoe's have no clothes. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0